piątek, 11 września 2015

Ciągle pada.... ale nie jest źle ;D

Tego roczna wrześniowa pogoda nas nie rozpieszcza i ni jak ma się do niej stwierdzenie złota Polska jesień, w sumie to mamy jeszcze ostatnie dni lata kalendarzowego ale moim zdaniem lato kończy się wraz z wrześniem i końcem wakacji :D Ale są też plusy takiej pogody ;> Idealnie nastraja nas do myszkowania w necie i szukanie róźnych okazji :P

Dziś miało być o tym gdzie, co i jak testować lecz jakoś brakuje czasu :)
A tymczasem moje dzisiejsze niespodziewane zdobycze :P




Marke Calvin Klein chyba nie trzeba nikomu przedstawiać bo większość z was wie że jest to producent bardzo prestiżowych i luksusowych produktów, znanych głównie ze wspaniałych i długotrwałych perfum :)

A wracając do testu zapachu Eternity NOW :P Dzisiejsza paczka była dla mnie totalną niespodzianką bo nie miałam bladego pojęcia że zostałam wybrana na ambasadorkę marki Calvin Klein. W paczce znalazłam ciekawą tubę z jeszcze lepszą zawartością. W tubie znalazłam 6 próbek ( 3 damskie i 3 męskie) o pojemności 1,2 ml z atomizerem co ułatwia użytkowanie takiej próbki oraz szampan :)



   Ja osobiście zakochałam się w tym zapachu jest świeży i orzeżwiający, a przedewszystkim długo trwały jeden "psik" i po 4 godzinach nadal pachnie tak samo jak na początku :P 



Testowanie damskiego zapachu już za mną polecam jak najbardziej ;) Męskie testowanie w toku xD
A dodatek w postaci szampana zostanie również skonsumowany w późniejszym czasie :)


1 komentarz: